Platba zboží na e-shopu úvěrem od ESSOXu

  • Zákazník vloží nakupované zboží do košíku

  • Způsob úhrady objednávky zvolí pomocí splátek ESSOX

  • Dokončí objednávku na e-shopu

  • Je přesměrován na on-line žádost o úvěr na stránky ESSOX

  • Vyplní žádost o úvěr a tu odešle

  • Dojde ke schválení žádosti o úvěr

  • Zákazník si zvolí způsob podpisu smlouvy (online SMS nebo vlastnoruční podpis papírové smlouvy)

  • Dojde ke kontrole smlouvy a proplacení financování

  • Prodejce odesílá zboží zákazníkovi

    Porovnání postupu při uzavření smlouvy podepsaném SMS podpisem a podepsané vlastnoručním podpisem tištěné smlouvy

Smlouva se SMS podpisem

  1. Nákup zboží na e-shopu

  2. Sepsání online žádosti

  3. Schválení žádosti

  4. Nahrání dokladů a online podpis smlouvy (SMS)

  5. Kontrola smlouvy a proplacení financování

  6. Odeslání zboží zákazníkovi

Výhody SMS podpisu

  • Zákazník si vše vyřídí z pohodlí domova

  • Podepsaní smlouvy pomocí SMS je zcela ZDARMA

  • Zákazník nemusí nic tisknout

  • Jednoduché vyřízení

  • Úspora času, rychlost vyřízení v rámci hodin

  • Šetrnější k životnímu prostředí

  • Žádné zbytečné zatěžování administrativou prodejce

Papírová smlouva s vlastnoručním podpisem

  1. Nákup zboží na e-shopu

  2. Sepsání online žádosti

  3. Schválení žádosti

  4. Kurýr kontaktuje klienta a domlouvá si s ním

    schůzku, při které dochází k podpisu smlouvy

  5. Kurýr doručuje podepsanou smluvní

    dokumentaci do ESSOXu

  6. Kontrola smlouvy a proplacení financování

  7. Odeslání zboží zákazníkovi

Jednotlivé kroky žádosti a význam notifikačních emailů ESSOX:

  1. Klient vytvoří objednávku na splátky a je přesměrován na online žádost

  2. Klient žádost vyplní a odešle – odchází Vám email s informací, že žádost je vyplněna. Pokud Vám tento email

nepřijde do 2 hodin po uzavření objednávky, pak se něco nepovedlo a je vhodné kontaktovat klienta a zjistit co je příčinou (klient si nákup rozmyslel, nedošlo k přesměrování na žádost ....)
3. Žádost je schválena nebo zamítnuta – odchází Vám email s výsledkem posouzení. Buď okamžitě po odeslání žádosti – vyřízení automatem nebo v následující pracovní den po přijetí žádosti – pokud Vám takový email nepřijde do 2 pracovních dnů po přijetí žádosti, pak kontaktujte ESSOX
4. V případě schválení naleznete v emailu s výsledkem informaci, jaký způsob podpisu klient zvolil. Následně Vám odchází poslední email o úspěšné kontrole smlouvy, kde jsou údaje o zákazníkovi, kdy objednávku provedl, výši přímé platby (tuto platbu hradí klient pří prodejci), výši úvěru (tuto platbu hradí prodejci ESSOX na základě úvěrové smlouvy) a variabilní symbol, pod kterým bude prodejci částka uhrazena. – Pokud takový email neobdržíte u SMS podepisované smlouvy přibližně do 3 pracovních dnů a u papírové smlouvy přibližně do 10 pracovních dnů po schválení úvěru, opět kontaktujte ESSOX, který Vám sdělí aktuální stav (možná reklamace smlouvy apod.)

Informace o úspěšné kontrole smlouvy jde emailem nebo je možné ji zakomponovat jako zpětné dotazování (nová implementace e-shopové splátkové platební brány s rozšířenými nepovinnými funkcemi). Pokud potřebujete nějaké informace o stavu nějaké žádosti nebo smlouvy, pak je vždy možné se dotázat na ESSOXu, ideálně na emailuzakaznickyservis@essox.cz, který máte uveden v každém notifikačním emailu z ESSOXu.

ESSOX s.r.o., dceřiná společnost Komerční banky, a.s.

F. A. Gerstnera 52 | 370 01 České Budějovice | IČ 26764652 | Zákaznická linka: 389 010 422 | www.essox.cz Společnost zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 12814.