close Zavřít
Kolo vám dorazí skvěle seřízené. Brzdy, přehazovačky a další komponenty jsou nastaveny pro bezproblémovou jízdu. Naši mechanici kolo nejdříve složí, seřídí a otestují. Následně zabalí zpět do krabice. Doma tedy stačí jen připevnit přední kolo, řídítka a pedály, což je jednoduché a nevyžaduje speciální dovednosti či nářadí. Srozumitelný návod na sestavení kola vám usnadní montáž.
Na kole můžete z prodejny rovnou odjet domů:
Na prodejně máme tým proškolených mechaniků, kteří vám kolo připraví k jízdě. Před prodejem kolo sestaví, nastaví brzdy, přehazovačky a další komponenty. Následuje krátká testovací jízda a montáž doplňků. Kolo je tedy připravené k jízdě. Rádi vám kola pomůžeme naložit do auta.
Doplňky namontujeme na kolo:
Pokud si vyberete doplňky ke kolu, tak je ZDARMA namontujeme. To platí pro poslání kola domů, jen musíme přihlédnout možnostem krabice. I v tomto případě ale uděláme maximum abyste nemuseli již do montáže zasahovat.

1. Vybalení a přečtení návodu

Všechny návody a záruční list jsou přibaleny v krabici s příslušenstvím dodávaným ke kolu. Před montáží doporučujeme pročíst si návod k obsluze a záruční list, vyhnete se tak případnému omylu nebo poškození kola. Kolo zbavte všech obalových materiálů a plastového ochraného krytu přehazovačky.

2. Nasazení řídítek

Opatrně provlékněte přes představec bowdeny na správnou stranu a otočte vidlici do směru jízdy tak aby představec směřoval směrem ven. Odšroubujte 2-4 šrouby ze předu na představci držící část objímky, vložte řídítka zkontrolujte bowdeny, aby se nějak výrazně nekřížili a opět přišroubujte.

3. Nasazení předního kola

Většina moderních jízdních kol je zpravidla vybavená rychloupínákem, který naleznete v krabici s příslušenstvím. Odstraňte z náboje plastové krytky a vložte rychloupínák včetně pružinky do osy, nasaďte další pružinku a částečně našroubujte matici. Páka rychloupínáku by měla být na opačné straně než je řetěz, nebo také na straně kotouče. Na pláštích je většinou uveden směr jízdy, pokud není uveden, je jedno, jakým směrem se kolo bude točit. Rozpojte čelisti V-brzd tím, že vyjmete kovovou část (fajfku) konce bowdenu z čelisti. U kotoučových brzd vyjměte plastovou vložku z čelistí. Nasuňte přední kolo do vidlice, utáhněte matici rychloupínáku tak, aby jste byli schopni pootočením páky rychloupínáku dotáhnout přední kolo. Zapojte zpět bowden V-brzdy.

4. Nasazení sedla

Sedlo se sedlovkou je smontováno, stačí povolit objímku sedlové trubky a vložit do rámu. Podle potřeby si nastavte výšku a utáhněte objímku tak, aby se sedlo neprotáčelo nebo nesjíždělo. Sedlo je možné nastavit ve všech směrech zámkem na sedlové trubce. POZOR! Na sedlovce je rýska minimálního zasunutí sedlovky do rámu, pokud nedodržíte tento limit může dojít k poškození rámu kola, sedlové trubky nebo zranění.

5. Přišroubování pedálů

Pedály mají svojí montážní stranu, na ose podálu je většinou uvedeno, jestli se jedná o P-pravý nebo L-levý. Oba pedály se šroubují ve směru jízdy. Opatrně našroubujte pedály do závitu, většinou to jde lehce rukou. Pedály řádně dotáhněte (klíč 15 nebo Imbus uvnitř osy pedálu), je dobré občas kontrolovat zda se pedál neuvolnil.

6. Kontrola funkcí kola

Před jízdou zkontrolujte základní funkce kola, především brzdy. 

V případě, že máte se sestavením kola jakékoli problémy, nebo si nevíte rady, neváhejte se na nás obrátit.

Kola Glaser

Kola Glaser - Petr Glaser

                Velké slevy, Expresní dodání. Kolo od nás je ZDARMA již kompletně seřízené a připravené k jízdě!

Zavřít